Monday, March 10, 2014

KHAT' 8 : Adios!!


Assalamualaikum, maaf. Ini short post sebab aku busy, busy, busy dan busy. Alhamadulillah, KHaT'8 dah selamat melabuhkan tirainya. Terima kasih kepada semua yang menyertai aktiviti yang dianjurkan bermula dari hari pertama sehingga tamat. Okay, taknak cakap banyak. Take a look below :)


With Devo

Kayak


Forum Remaja Piala Pengetua KHAR

Pengurusan Jenazah

Persembahan Rahmat Mega
Kalau nak diletakkan semua aktiviti dekat sini dan cerita setiap aktiviti memang sampai esok aku tak habis menaip, hahaha. Apa yang aku kongsikan itulah serba sedikit tentang program kali ni.

Bola Jaring Lelaki

Bengkel Cream Puff


Pengurusan Jenazah

Le Tour de Proton City

Dikir Barat

Oraite, setakat ini saja post aku. Terlalu banyak aktiviti dan gambar yang ada cuma aku terlalu busy nak masukkan semua. Tak dapat nak upload semua gambar sebab internet sangat "laju". Hahaha, semoga kita berjumpa lagi di KHaT' 9 pula. In shaa Allah :)

No comments:

Post a Comment